Mai departe, acelaşi Garrett Coan aduce alte detalii asupra factorilor care determină atmosfera de lucru la locul de muncă. Astfel, crearea unei atmosfere pozitive la serviciu presupune din partea managerului sau şefului (persoana de care depinde în proporţie covârşitoare acest aspect) patru abilităţi sau calităţi:
1.să spună oamenilor ce aşteaptă de la ei;
2.să arate că îi pasă de fiecare om, de fiecare membru al echipei/colectivului;
3.să creeze o atmosferă încurajatoare;
4.să recunoască şi să recompenseze iniţiativele valoroase şi performanţele.
Cât despre ce presupune în amănunt fiecare din cele patru calităţi profesional-umane, vom vedea data viitoare.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Teoria și practica nursing (volumul V): Nursing în medicina internă
A apărut volumul al cincilea al ghidului-manual pentru învățământul sanitar "Teoria și practica nursing" , o lucrare care încearcă...

-
A apărut și volumul III din Teoria și practica nursing ", "Procesul de îngrijire a pacientului". Profesorii, elevii și stud...
-
A apărut volumul al cincilea al ghidului-manual pentru învățământul sanitar "Teoria și practica nursing" , o lucrare care încearcă...
-
Din modalitatea în care sunt structurate unităţile de învăţare şi conţinuturile în procesul de învăţământ sanitar reiese că perspectiva di...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu